Welkom! Al sinds 1935 een vertrouwd adres! Onze winkel is vandaag helaas gesloten! meer informatie
  • Gratis verzending vanaf 50 euro
  • Levering 1 tot 3 werkdagen
  • Niet goed, geld terug

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en we houden je op de hoogte! klik hier!

Lees hier de antwoorden op de meest gestelde vragen

BESTELLING & LEVERING

Hoe plaats ik een bestelling?

Eerst kies je tussen babykleding, kinderkleding, meubelen, meer voor je kind, zwanger of sale. Dan kom je op de subcategorie pagina waar je kunt selecteren op welk artikel je zoekt. Na het maken van deze keuze klik je op het gewenste artikel waarna deze in een artikelscherm opent. Hier kun je inzoomen en zie je gedetailleerde informatie. Kies vervolgens de maat of kleur (indien van toepassing) en klik op "plaats in winkelwagen". Je kunt eventueel verder winkelen door op "ga terug naar je winkelwagen" te klikken. Ook kun je wanneer je een keuze hebt gemaakt voor een bepaald artikel aan de linkerkant van het scherm filteren op o.a. prijs, maat en kleur.

Als je klaar bent met winkelen klik je rechtsonder op "naar de kassa". Je komt dan in een scherm waar je als vaste klant kunt inloggen als je al eerder een account bij ons hebt aangemaakt. Je kunt ook bij een eenmalige aankoop je naam en adresgegevens ingeven en vervolgens betalen. Vergeet niet de betaalprocedure helemaal af te maken. Nadat je besteld hebt houden wij je via email op de hoogte van de voortgang van je bestelling.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Indien je bestelling verwerkt is krijg je een orderbevestiging per email. Zodra het pakket verstuurd wordt krijg je een email met een track en trace code (behalve bij envelop post en pakketten voor België) waarmee je op de website van Post NL exact kunt zien waar je pakket zich bevindt in het afleverproces. Je kunt dit vinden op http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/

Wat is de levertijd?

De levertijd is 1 tot 3 werkdagen

Als het artikel op voorraad is dan wordt het artikel binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd met Post NL. Zij bezorgen niet op zondag en maandag dus dan wordt je pakket op dinsdag afgeleverd.

Indien een artikel niet op voorraad is dan zie je dit meteen in onze webshop. Mocht er onverhoopt toch een artikel niet op voorraad zijn dan laten we je dit z.s.m. weten door je een email te sturen.

Let wel op dat wij altijd afhankelijk blijven van Post NL welke op tijd bezorgen met 98% garandeert. Het kan dus altijd onverhoopt iets langer duren. Zodra je pakket verzonden is krijg je een email met track en trace code waarmee je op de website van Post NL exact kunt zien waar je pakket zich bevindt in het afleverproces. Je kunt dit vinden op http://www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Zijn de prijzen hetzelfde als in de winkel?

Ja, die zijn exact gelijk. En ook gelijk aan alle andere winkels in Nederland omdat er met verkoop adviesprijzen gewerkt wordt. Als je een artikel elders voor een andere prijs ziet dan horen wij dat graag.

In de uitverkoop kan het om technische redenen een heel enkele keer voorkomen dat een artikel in de winkel een andere prijs heeft dan op de webshop. Dat kunnen wij helaas niet aanpassen en geven geen geld terug bij prijsverschillen.

 

BETALEN

Kan ik een bestelling afhalen in de winkel?

Ja, dat kan door te kiezen voor "afhalen in de winkel". Je krijgt dan een orderbevestiging per email en kunt de artikelen dan passen en/of ophalen zodra je in de winkel bent. Daarnaast krijg je een email zodra het artikel in onze winkel aanwezig is.

Indien het artikel niet in onze winkel aanwezig is zorgen wij daarvoor binnen enkele dagen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij besteding vanaf 50 euro is verzending in Nederland en België gratis. Pakketten binnen Nederland worden voorzien van een Track en Trace code, pakketten naar België worden zonder Track en Trace code verzonden.

Bij besteding onder 50 euro wordt 5 euro verzendkosten in rekening gebracht.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op dit moment kun je betalen met iDeal, Credit Card of zelf overboeken.

iDeal is de meestgebruikte en eenvoudigste. Dit gaat via een veilige verbinding via Buckaroo. Eigenlijk is dit pinnen via internet.

Indien je zelf het aankoopbedrag over wilt maken kies je voor betaalmethode overboeking of Creditcard (via Paypal). Wij versturen pas als het bedrag bij ons binnen is. Als je het aankoopbedrag aan ons overmaakt d.m.v. een overboeking of creditcard dan reserveren we je bestelling 6 werkdagen. Na 6 dagen worden de artikelen weer vrijgegeven voor verkoop. Verwerking van overboekingen bij Buckaroo duurt vaak lang. Daarom adviseren wij iDeal wat heel eenvoudig werkt.

Als je problemen ondervindt bij je betaling, helpen wij je graag. Je kunt bellen naar onze winkel: 038-33 135 73 of een email sturen naar klantenservice@kinderspeciaalzaak.nl

Wat is iDeal

iDEAL is online betalen via je eigen telebankiersysteem thuis. Dit is de snelste en eenvoudigste manier van betalen welke wij dan ook adviseren.

Deelnemende banken aan het IDEAL-telebankiersysteem zijn vrijwel alle Nederlandse banken namelijk ABN AMRO, Fortis, Friesland bank, van Lanschot, ING, Rabobank en SNS. Met iDEAL reken je af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Krijg ik mijn geld terug bij een verhoogde kortingsactie?

Het is mogelijk dat kort na je aankoop er een kortingsactie komt of dat het artikel verder afgeprijsd wordt. Helaas kunnen wij je niet het verschil terugbetalen

 

RETOURNEREN

Krijg ik mijn geld terug bij een verhoogde kortingsactie?
Het is mogelijk dat kort na je aankoop er een kortingsactie komt of dat het artikel verder afgeprijsd wordt. Helaas kunnen wij je niet het verschil terugbetalen.

Retourneren en ruilen is op kosten van de klant.

Je krijgt 8 dagen bedenktijd na ontvangst van je zending. Als je een pakket naar ons terugstuurd dan dient dat uiterlijk binnen 10 dagen na aankoop bij ons retour te zijn ontvangen. Niet goed, geld terug binnen 1 tot 3 werkdagen nadat wij het pakket retour ontvangen hebben.

Eventuele portokosten van de heenzending worden bij retourneren wel vergoedt indien de gehele zending retour komt. Je mag de kleding uiteraard passen, maar niet dragen. Er mogen geen vouwen inzitten en de originele kaartjes moeten aangehecht zijn. Andere artikelen dan kleding mogen uiteraard niet gebruikt zijn.

Uiteraard kun je altijd gratis retourneren of ruilen in onze winkel.

Bij retourneren in de winkel kunnen wij in de winkel geen geld uitbetalen en zal het via de webshop teruggestort worden op je bankrekeningnummer binnen drie dagen. Ruilen in de winkel is wel mogelijk.

In de uitverkoop heb je het recht om artikelen binnen 8 dagen te ruilen, retourneren kan niet in de uitverkoop. Wannneer je een afgeprijsd artikel retourneert dan ontvang je hiervoor een tegoedbon / kortingscode.

Kan ik een artikel ruilen?

Jazeker en wel binnen 8 dagen na ontvangst van je zending. Hiervoor dien je een email te sturen naar klantenservice@kinderspeciaalzaak.nl. Stuur de aankoopbon (of een kopie) mee en geef duidelijk aan welk artikel je wilt ruilen en ontvangen. Vermeld het artikelnummer, maat en kleur van het te retourneren artikel. Je betaald zelf de retourkosten en opsturen van het nieuwe artikel is bij aankoop boven 50 euro gratis. Bij aankoop onder 50 euro of bij artikelen met 50% korting of meer betaal je 5 euro verzendkosten.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Wanneer je een artikel / meerdere artikelen retourneert dan kun je een email sturen naar klantenservice@kinderspeciaalzaak.nl. Stuur de aankoopbon (of een kopie) mee en geef duidelijk aan welk artikel je wilt retourneren. Vermeld het artikelnummer, maat en kleur van het te retourneren artikel.De kosten van retourzendingen komen voor eigen rekening.

Graag de aankoopbon (of een kopie) meesturen binnen 8 dagen na ontvangst van het pakket. Je ontvangt je geld binnen 1 tot 3 werkdagen retour vanaf het moment dat wij het pakket ontvangen.

Kan ik een artikel terugbrengen in de winkel?

Ja, dat kan binnen 8 dagen na ontvangst van het artikel. Gezien wij streven naar zo min mogelijk contant geld in onze winkel kunnen wij het aankoopbedrag niet uitbetalen. Het artikel gaat naar de webshop en na controle zal de aankoopsom binnen drie dagen teruggestort worden op je rekening. Daarom ook bij retourneren in de winkel de aankoopbon meenemen.

Kan ik een artikel ruilen in de winkel?

Jazeker. Graag binnen 8 dagen na ontvangst van het artikel.

Kan ik een artikel ruilen of retourneren tijdens de uitverkoop?

Jazeker, ruilen kan altijd. Wanneer een afgeprijsd artikel retour komt ontvang je een tegoedbon of een kortingscode voor in onze webshop.

 

DIENSTEN EN VOORWAARDEN

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

Op de artikelpagina staan aan de rechterkant de maten of kleuren weergegeven waaraan je kunt zien of het artikel voorradig is.

Komt er vaak nieuwe collectie op de webshop?

Jazeker! Bijna het gehele jaar wordt de webshop aangevuld met nieuwe collecties.

Is de voorraad op de webshop up-to-date?

De voorraad wordt na elke bestelling bijgewerkt. Desondanks kan het altijd voorkomen dat een artikel onverhoopt niet voorradig is. Je krijgt hierover dan zo snel mogelijk bericht.

In de uitverkoop gaat het vaak om de laatste stuks. Ondanks dat wij zeer nauwkeurig werken, kan het dan voorkomen dat een artikel niet gevonden wordt.

Kan ik zien of een artikel groot of klein valt?

De kans is zeker aanwezig dat een artikel groot of klein valt. Om teleurstellingen te voorkomen kun je het beste contact met ons opnemen op 038 – 33 135 73 of klantenservice@kinderspeciaalzaak.nl. Wij helpen je dan graag.

Is de collectie op de webshop hetzelfde als in de winkel?

Ongeveer 80% van de collectie van de winkel staat online.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Mocht er onverhoopt iets misgaan met je bestelling of heb je een klacht over een artikel, dan willen wij dat altijd zo goed mogelijk oplossen. Je kunt dit melden op 038 – 33 135 73 of via email op klantenservice@kinderspeciaalzaak.nl

Wij zullen na ontvangst van de klacht zo snel mogelijk antwoorden, meestal dezelfde werkdag, doch uiterlijk binnen 7 werkdagen.

Wanneer begint de uitverkoop?

Daar is geen vaste datum voor en bepalen wij vaak kort van tevoren. Indien je je inschrijft voor de email nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van onze acties.